^Догори

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

СЕМЕСТРОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ,
З ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ І ТИХ, ХТО ПОВЕРНУЛИСЯ НА ПОСТІЙНЕ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ

При здійсненні семестрового оцінювання цих учнів зараховуються всі оцінки, які вони отримали впродовж семестру незалежно від місця навчання та форми здобуття освіти (очної, змішаної, дистанційної, екстернатної, сімейної). Оцінки можуть бути обліковані у таких носіях інформації:

  • інформаційних довідках закладів освіти, де тимчасово навчались школярі. У них має бути зазначений період навчання, перелік предметів, окремих тем та результатів оцінювання;
  • електронних журналах та щоденниках за попереднім місцем навчання.

Якщо учні, які повернулись на постійне місце проживання та з тимчасово окупованих територій, не мають облікованих результатів оцінювання за попереднім місцем навчання, школа може провести підсумкове семестрове оцінювання у вигляді контрольної роботи, тестування, співбесіди тощо за допомогою технологій дистанційного навчання (за потреби).

Оцінювання результатів навчальних школярів має бути не лише показником рівня їхніх знань, а й ефективним стимулом для навчання та розвитку компетентностей та наскрізних вмінь. Саме на це спрямована реформа НУШ, яка з 2022/2023 навчального року стартує у базовій середній школі.