Ви тут: Головна
^Догори
Сьогодні виповнюється 150 років від дня народження Лесі Українки - української поетеси, драматурга і громадської діячки, однієї з найвизначніших постатей в історії української літератури.
З цієї нагоди наші ліцеїсти підготували літературний флешмоб «Віночок поезії Лесі Українки!»
21 лютого наша країна разом з усім світом відзначає День рідної мови. Це свято бере початок від трагічних подій 1952 року в Бангладеш, коли влада жорстоко придушила демонстрацію протесту, спричинену урядовою забороною на використання в країні бенгальської мови. ЮНЕСКО проголосило 21 лютого Міжнародним днем рідної мови. За даними цієї організації, сьогодні у світі існує близько 6 тисяч мов.
Наша українська мова – одна з найдревніших і найбагатших серед тисяч мов світу. Вона за влучністю передачі образу, дії, за милозвучністю посідає третє місце в світі після французької та іранської.
Традиційно у лютому наша держава вшановує пам'ять Героїв Небесної Сотні. Цього року – вже сьомі роковини подій на Майдані під час Революції Гідності.
Небесною Сотнею називають загиблих активістів Майдану, які виступили за повернення України до Європейського шляху розвитку.
До Дня Героїв Небесної Сотні у нашому ліцеї проведено низку заходів.
Так, напередодні учні 7-В класу разом з вчителем історії О.А. Туз відвідали Березнівський краєзнавчий музей, де ознайомилися з тематичною виставкою.
До уваги учнів 5-11-x класів розклад занять на 20.02.2021 року.
До уваги учнів 5-11-x класів розклад занять на 13.02.2021 року.
Сьогодні ми запросили Освітній центр Верховної Ради України до себе на он-лайн урок.
Учні 10-А та 10-Б класів разом з вчителем правознавства Походзілом В.О. взяли участь в інтерактивному уроці з питань діяльності Верховної Ради України.
До уваги учнів 5-11-x класів розклад занять на 06.02.2021 року.
Початок навчання учнів в основній школі є серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу: дітей, педагогів, батьків. Труднощі, з якими стикаються учні 5 класу, пов'язані насамперед, з переходом на предметне навчання. Адже звичні вимоги одного чи кількох вчителів, змінилися великою кількістю вимог різних вчителів-предметників, зросло навчальне навантаження, застосовуються нові форми та методи навчання. Усе це впливає на успішність учнів, яка залежить як від їхніх індивідуальних особливостей та рівня готовності, так і від ефективності реалізації принципу наступності та перспективності між початковою та основною ланками освіти.