^Догори
Проблема профілактики насильства залишається актуальною у зв'язку з динамічними змінами соціокультурної ситуації та специфічними тенденціями в житті сучасного суспільства.
Серед питань, які варто постійно тримати в полі зору є: насильство, довготривалі агресивні прояви та третирування у міжособистісних стосунках, здійснюваних самими дітьми відносно одне до одного. За своєю сутністю третирування - це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) здобувач освіти (або група) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація третирування не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого упродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою.
В рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу у Березнівському ліцеї №1 імені Миколи Буховича відбулися просвітницькі заходи. Практичним психологом для здобувачів освіти 6-х, 8-х, 10-х класів було проведено години спілкування у поєднанні з відеолекторієм та подальшим обговоренням «Стоп булінг!», «Вчимося жити», «Зупинимо булінг разом!». Дані зустрічі спрямовані на формування небайдужості до цього негативного явища, на захист прав дитини, на інформування учасників освітнього процесу щодо запобігання шкільному булінгу, ознайомлення з адміністративною відповідальністю за вчинення булінгу (цькування). Також у ході роботи учні вчилися відрізняти булінг від звичайного конфлікту.
Бути гарною людиною – це добра звичка і потрібно вчитися співіснувати разом, поважати свої права та права іншого.