^Догори
Турбуючись про дітей, які страждають від наслідків війни в Україні, МОН у співпраці з дитячим психологом підготувало серію інформаційних матеріалів «Психологічна турбота від Світлани Ройз».
На допомогу батькам та вчителям створено відеоінструкції та інфографіки, які містять рекомендації та практичні поради для батьків, що наразі:
Ці відео – швидка «психологічна» допомога для дітей. Для них створено окрему сторінку на офіційному сайті МОН та на Youtube-каналі МОН.
Проблема профілактики насильства залишається актуальною у зв'язку з динамічними змінами соціокультурної ситуації та специфічними тенденціями в житті сучасного суспільства.
Серед питань, які варто постійно тримати в полі зору є: насильство, довготривалі агресивні прояви та третирування у міжособистісних стосунках, здійснюваних самими дітьми відносно одне до одного. За своєю сутністю третирування - це специфічна форма агресивної поведінки, при якій сильніший (авторитетний) здобувач освіти (або група) систематично переслідує іншого (слабкого, аутсайдера). Ситуація третирування не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона залучає інших однокласників, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі стосунки отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого упродовж останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою.